Дижитал стратеги
НӨЛӨӨЛЛИЙН МАРКЕТИНГИЙН СТРАТЕГИА ТОДОРХОЙЛОХ | Tech-News.mn
Нөлөөллийн маркетинг гэсэн ойлголт өнөөдөр Уламжлалт маркетингийн арга хэрэгслүүдийг ардаа орхиж, маркетеруудын заавал сонгодог идэвхжүүлэлтийн томоохон хэрэгсэл болж хөгжөөд байна. Энэ нь дижитал технологийн олон шийдлүүд бий болж, хэрэглээ огцом өсч байгаатай холбоотой. Нөлөөллийн маркетинг гэдэг нь нэр нөлөө бүхий хүмүүсийг ашиглаж, түүний үзэл бодол, үйл хөдлөлийг нь дагадаг бүлэг хүмүүст нөлөөлөл үзүүлэх замаар брэндээ таниулах, нэр хүндийг өсгөх, тодорхой агуулга бүхий мессежийг зорилтот бүлэгтээ хүргэх арга, ажиллагааг хэлдэг. Нөлөөллийн маркетингийн гол амин сүнс нь “итгэлцэл” байдаг.
Тэгвэл нөлөөллийн маркетингийн стратегиа хэрхэн тодорхойлох талаар энгийн аргыг танилцуулья. Та дараах асуултуудад хариулаад ажиллаад үзээрэй.
1. Өөрийн зорилгоо тодорхойлох
(Өөрийгөө хэрхэн таниулах, хүмүүсийн оролцоог өсгөх, үнэ цэнэтэй фэнүүдээ бий болгох, тэдний оролцоог нэмэгдүүлэх гэх мэт)
Зорилго #1:
Зорилго #2:
2. Өөрийн зорилтот фэнүүдээ тодорхойлон, оновчлох
(Зан төлөв, хүн ам зүй, сувгууд гэх мэт.)
Сегмент #1:
Сегмент #2:
3. Сурталчилан таниулах арга замаа сонгох
(Сэтгэгдэл, төлбөртэй контентууд, урамшуулал гэх мэт.)
Сурталчилгаа #1:
Сурталчилгаа#2:
4. Өөртөө чинь адилхан нөлөөлөгч нарыг судлах
(Өрсөлдөгчийн судалгаа, холбогдох танилцуулга, мэдээллүүд, гэх мэтc.)
Хайлтын арга:
Нөлөөлөгч:
5. Идэвхижүүлэх
(Сошиал медиа постууд, и-майл мэдээлэл, хэвлэлийн мэдээ, мэдээлэл гэх мэт)
Идэвхижүүлэлт #1:
Идэвхижүүлэлт #2:
6. Амжилтаа хэмж
Хэмжүүр #1:
Хэмжүүр #2: