Контент Маркетинг

АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН АГЕНТЛАГИЙН МАРКЕТИНГДАА ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ 7 ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГИЙН АРГА ХЭРЭГСЭЛ | Tech-News.mn

Юуны өмнө дижитал маркетинг гэж юу вэ? түүний талаар та бүхэнд товчхон тайлбарлая. Дижитал маркетинг гэдэг нь дижитал сувгуудын тусламжтайгаар танай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг зорилтод хэрэглэгчдэд тань сурталчилах маркетинг юм. Аялал жуулчлалын компаниуд дижитал маркетингаа хэрхэн хийх, зорилтод үйлчлүүлэгчидээ мэдээ мэдээлэлээ хэрхэн хүргэх тэднийг өөрийн үйлчилүүлэгчээ болгоход тань доорх нийтлэл таньд туслана гэдэгт найдаж байна. 

  1. Вэбсайт

Вэб хуудас бол дижитал маркетингийн цөм юм. Вэб хуудсаараа дамжуулан байгууллага бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ болон бусад бүх мэдээллийг хамгийн бүрэн дүүрэн хэлбэрээр хүргэхээс гадна борлуулалтын сэжим татах чухал хэрэгсэл болдог. Вэб сайт нь компани болон үйлчилгээний танилцуулга төдий зүйл байхаа больж маркетингийн хамгийн чухал  хэрэгсэл болоод байна. Бид харилцагчиддаа зөвхөн сайн загвар дизайнтай вэбсайт бус ирээдүйд борлуулалтын сэжим авчрах маркетингийн үр ашигтай вэбсайт санал болгодог.

5 Travel Marketing Trends Your Brand Needs to Adopt | Martech Zone

  1. Хайлтын системийн оновчлол

Хэрэглэгчдийн 70 гаруй хувь нь Google хайлтын илэрцийн эхний хуудас дээр гарсан вэб сайтуудад ханддаг байна. Тус компаний хийсэн судалгаагаар эдгээрээс 4 хүний 3 нь онлайн хайлтаас олсон газраа очих хандлагатай ажээ. Өөрөөр хэлбэл хэрэв танай вэб хуудас хэрэглэгчийн хайлтанд дээгүүр илэрч байвал танай борлуулалтыг нэмэгдүүлнэ гэсэн үг.

Ирээдүйн аялагчид дараагийн аялал амралтаа хаана өнгөрүүлэхээ шийдэхээс өмнө та хайлтын системийн оновчлолоо сайжруулвал тэд таныг олох болно. Танай аялал жуулчлалын компанийг хайж байх үед нь үгсийн зөв хослолыг гаргаж өгөхийн тулд SEM стратегиа байнга шинэчилж байх хэрэгтэй шүү.

  1. Имэйл маркетинг

Технологийн үсрэнгүй хөгжлийг дагаад хүн төрөлхтний мэдээллийг олж авах арга, хэрэгсэл, боломжууд өдрөөс өдөрт хувьсан өөрчлөгдсөөр. Сүүлийн 10 жилд бидний өдөр тутмын амьдралын салшгүй хэсэг болон хүч түрэн орж ирсэн ухаалаг утас, сошиал медиа, 4G, үүлэн тооцоолол зэрэг технологийн дэвшлүүдтэй харьцуулахад 40 гаруй жилийн настай и-мэйл хуучирч мөхөж буй мэт санагдаж мэдэх л юм.

Гэтэл өнөөдөр дэлхийд өдөр бүр 200 тэрбум шахам и-мэйл илгээж байна гэсэн судалгаа бий. Дээр дурдсан инновациуд нь эргээд и-мэйлийг өдөр, цаг, минут бүрт хармаан дотроосоо хаана ч явсан хялбархан хэрэглэж болох мэдээлэл, харилцааны нэгэн суваг болгон шинэ түвшинд гаргасан ажээ. Хэрвээ танай компани өөрийн маркетингийн мэдээлэл, контентыг хэрэглэгчиддээ хүргэхдээ и-мэйлийг ашигладаггүй бол нэгэн чухал боломжийг орхигдуулж байна гэсэн үг.

11 Travel Marketing Tips for Success in 2020 | Rock The Rankings

  1. Сошиал медиа маркетинг

Сошиал медиа нь маш идэвхтэй бөгөөд дэлхий даяар минут тутамд олон сая хүн нэгддэг тул таны аялал, жуулчлалын компани идэвхтэй байх ёстой нэг хэрэгсэл юм. Сошиал медиа бидний амьдралд нэвтэрснээр аж ахуй нэгж болгон ХУВИЙН телевиз, радио, сонин, сэтгүүл ажиллуулж байгаа мэт эрх мэдлийг олгосон байдаг.
Сошиалын нэг том боломж бол бараг зардалгүйгээр эхлүүлж болдог. Та өнөөдөр Фэйсбүүк пэйж хуудас, Твиттер, Инстаграм, Юүтүбээ нээгээд маркетингаа хийж эхэлж болно. Мэдээлэл оруулаад эхлээрэй. Гэхдээ хэт цөөн фэнүүд (хуудас лайк дарсан хүмүүс), дагагчидтай үед хамаг сайн контентоо оруулбал бас хайран гэдгийг бодолцоорой. Өөрийн салбарын холбоотой мэдээ, мэдээлэл, зөвлөгөө бэлтгэн оруулж болно.

  1. Видео маркетинг

Видео маркетинг нь танай ирээдүйн аялагч, жуулчдад зориулан танай компаниар дамжуулан тухайн улсад, тухайн газарт очсон мэт сэтгэгдэл үлдээх зорилготойгоор ашиглахад хамгийн сайн хандалт авч болохуйц маркетингийн арга хэрэгсэл юм. Аялал жуулчлалын агентлагийн дижитал маркетингийн төлөвлөгөөнд видео маркетингийг үр дүнтэй ашигласанаар ирээдүйн аялагчдад хэдэн сая үгийг зөвхөн нэгхэн видеогоор харуулах боломжтой юм.

The Challenges of Travel Marketing in the Digital Era

  1. Контент маркетинг

Контент маркетингийг Маркетингийн стратегийн зорилгод тулгуурласан үнэ цэнэтэй, ач холбогдолтой, хүнд хэрэгцээтэй, тогтмол контент бүтээх замаар тодорхой зорилтот бүлгийн анхаарлыг татан, цаашлаад ашиг өгөгч хэрэглэгч болгоход чиглэсэн маркетингийн нэг арга барил юм”  хэмээн тодорхойлсон байдаг. Манай маркетингийн үйлчилгээний гол цөм болох инбаунд буюу татах маркетингийн арга нь блог, подкаст, видео, цахим ном, мэдээллийн и-мэйл, хайлтын системийн оновчлол, сошиал медиа маркетинг болон контент маркетингийн бусад аргачлалуудад суурилдаг. Худалдан авалтын янз бүрийн үе шатандаа байгаа хэрэглэгчдийг контентоор татах аргачлал гэдэг утгаараа бүтээж, бий болгосон контент бүртэйгээ салшгүй холбоотой байдаг.

  1. Мессеж маркетинг

Гар утас хэрэглэгчдийн тоо өдөр ирэх тусам нэмэгдэж байгаа бөгөөд энэхүү сегментэд оршин байгаа хэрэглэгчдийг анзаарахгүй өнгөрч болохгүй. Мэдээллийн хамгийн хүртээмжтэй хүлээн авдаг сурталчилгааны суваг нь энэхүү sms маркетинг юм. SMS хэлбэрээр мэдээлэл авсан хэрэглэгчид ямар нэгэн байдлаар тухайн мэдээллийг нээж үзэх, унших магадлал нь 98% байдаг бол дахин унших магадлал нь 75% хүртэлх өндөр байдаг нь SMS-ээр мэдээлэл хүргэх нь үр ашигтай байдаг. Та дээрх зөвлөгөөний дагуу хийгээд үзээрэй.

Эх Сурвалж: Dima.mn

Санал болгох

Сэтгэгдэл

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Tech-news.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Back to top button
error: Хамгаалагдсан !!