Сурталчилгаа & Хэрэглэгчийн сэтгэл зүй

ЗОРИЛТОД ХЭРЭГЛЭГЧЭЭ ХЭРХЭН ӨӨРИЙН ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ БОЛГОХ ВЭ? | Tech-News.mn

Маркетингийн зорилгоо тодорхойлохоос эхэлнэ. Үүнд:

  • Брэндийн талаархи мэдлэгийг нэмэгдүүлэх.
  • Зах зээлийн хувийг өргөжүүлэх.
  • Оролцогч талуудтай илүү хүчтэй харилцаа холбоог хөгжүүлэх.
  • Шинэ зах зээл эсвэл нутаг дэвсгэр оруулах.
  • Шинэ үзэгч эсвэл хүн ам зүй хүрэх.
  • Илүү их орлого нэмэгдүүлэх гэх мэт

Дараа нь маркетингийн зорилгоо SMART болго:
SMART (Specific, Measurable, Attainable, Relevant, Timely) буюу тодорхой, хэмжигдэхүйц, хүрж болохуйц, хэрэгцээтэй, цаг хугацаатай зорилтуудыг тодорхойлох хэрэгтэй.

Specific: Таны зорилго тодорхой тодорхой хэмжигдэхүүн дээр төвлөрөх ёстой.
Measurable: Таны нийтэлсэн хэмжигдэхүүнийг хэмжих арга зам байх ёстой.
Attainable: Таны зорилго нь тухайн хэмжигдэхүүнийг байгалийн эсвэл органик байдлаар бий болгох үр дүнгээс гадна таныг түлхэх ёстой.
Relevant: Нэг амьсгаагаараа өөрийнхөө бэлэн байгаа (эсвэл боломжтой) нөөцийг үндэслэн хийж чадах зүйлээ сайтар шалгаж үзээрэй.
Timely: Таны зорилго нь тухайн хэмжигдэхүүн дээр хүрэх дуусах өдөртэй байх ёстой.

Setting SMART Goals | Canadian Management Centre

Зорилгуудаа тодорхойлсны дараа өөрийн хэрэглэгч болгоход дараах алхмуудыг анхаарах шаардлагатай. Үүнд:

1. Зорилтот сегментээ тодорхойлох:

Зах зээлийн сегментчилэл нь одоогийн болон боломжит үйлчлүүлэгчдээс бүрдэх өргөн хэрэглээний эсвэл бизнесийн зах зээлийг зарим төрлийн хуваалцсан шинж чанар дээр үндэслэн хэрэглэгчдийн дэд бүлэгт (сегмент гэж нэрлэдэг) хуваах үйл ажиллагаа юм. Зах зээлийг хуваах буюу сегментлэхдээ судлаачид ихэвчлэн хэрэгцээ, нийтлэг ашиг сонирхол, ижил төстэй амьдралын хэв маяг эсвэл ижил төстэй хүн ам зүйн профайл гэх мэт нийтлэг шинж чанаруудыг хайж байдаг. Сегментчилэлтийн ерөнхий зорилго нь өндөр өгөөжтэй, өөрөөр хэлбэл хамгийн ашигтай эсвэл өсөлтийн боломжит сегментүүдийг олж тогтоох бөгөөд ингэснээр эдгээрийг онцгой анхаарлаар сонгох боломжтой юм (жишээ нь зорилтот зах зээл болж хувирдаг). Зах зээлийг сегментлэх олон янзын арга замыг тодорхойлсон. Бизнесээс бизнес рүү чиглэсэн (B2B) борлуулагчид зах зээлийг өөр өөр бизнес эсвэл улсуудад хувааж болно. Бизнесээс хэрэглэгч (B2C) борлуулагчид зах зээлийг хүн ам зүйн сегмент, амьдралын хэв маяг, зан үйлийн сегмент эсвэл бусад чухал ач холбогдолтой сегмент болгон хувааж болно.

Sales Channels, How to Identify New Ones - Catsy

2. Хүргэх сувгаа тодорхойлох:

Хэрэглэгчид тань хэрэгтэй зүйлээ хайх ажлыг сошиал медиа тун хялбар болгосоор байгаа. Ихэнх байгууллага, брэндүүд сошиал медиа ашиглан бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ сурталчилж, хэрэглэгчид нь ч худалдан авалт хийхээсээ өмнө тухайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх мэдээллийг заавал авдаг болсон.

Гэхдээ сошиал медиа нь худалдан авалтын замналын зөвхөн брэндийн танигдсан байдлыг нэмэгдүүлэх, боловсрол олгох, харилцаа үүсгэх хэсэгт хамрагдахаа хэдийнэ больсон. Харин ч илүүтэйгээр асуудлаа хэрэгсэх, шийдвэр гаргах, худалдан авалт хийх шатны хэрэгсэл болж өөрчлөгдөж байна.

Сошиал медиа бидэнд өөрийн бүтээгдэхүүний талаарх түүхийг хэрэглэгчдэд хүргэн, тэдний анхаарлыг татах, брэндийн танигдсан байдлаа өсгөх, хоногшуулахад тусласаар ирсэн. Харин одоо худалдан авалтын замналын дараа, дараагийн борлуулалтын шийдвэр гаргах үе шатыг хэрхэн хялбар, амар болгох хэсэг нь дараагын зорилго болж байна.

3. Хүргэх контентоо тодорхойлох:

Орчин үед маркетингийн төлөвлөгөөний нэгэн зайлшгүй хэсэг нь контентын стратеги болж байна. Контентын стратеги нь танай байгууллагын хэрэглэгчиддээ өгүүлэх түүхийг хэлнэ. Чухам ямар түүхийг, ямар контентуудаар хэнд, хаана өгүүлэх вэ гэдэг нь контент маркетингийн стратеги төлөвлөгөөнд тодорхойлогддог. Контентын стратегиа зөв тодорхойлоогүй байх нь зорилтот хэрэглэгчдэд сонирхолгүй, хэрэгцээгүй өөрөөр хэлбэл үр дүн муутай контентууд олноор хийхэд хүргэдэг.

Контентын стратегиа тодорхойлоход хамгийн чухал нь хэнд гэдэгт оршдог. Контент маркетерууд персона маркетингийн аргачлалыг энд ашиглахыг зөвлөдөг. Мөн өөрийн персона бүрийн худалдан авалтын замналыг тодорхойлсноор танай өгүүлэх түүхийн “араг яс” нь босно гэсэн үг.

4. Инбаунд аргачлалаар татах:

Инбаунд маркетингийн аргачлалын үе шат  Үүнд:

  • Хэрэглэгчдэд хэрэгтэй, сонирхолтой контент бүтээн зорилтот хэрэглэгчиддээ зөв цаг үед хүргэснээр тэдний анхаарлыг татаж
  • Боломжит хэрэглэгчид вэб хуудсанд хандалт хийх үед түүнд хэрэгтэй, сонирхолтой, үнэ цэнэтэй байж болох контентыг (цахим ном, сэтгүүл, видео хичээл, судалгаа, үнэ төлбөргүй зөвлөгөө, г.м.) татаж авахыг санал болгосноор сэжим болгон бүртгээд
  • Худалдан авалтын судалгаанд хэрэгтэй контентыг хүргэх замаар сэжмийн арчилгаа хийснээр худалдан авалтын шийдвэр гаргахад бэлтгэн улмаар амжилттай борлуулалт хийснээр өөрийн хэрэглэгчээ болгож аваад
  • Хэрэглэгчидтэйгээ байнгын харилцаа, холбоотой байж, бүтээгдэхүүн,  үйлчилгээг хэрэглэхэд бий болж буй хэрэглэгчийн туршлагад анхаарах, хэрэглэгчдийн санал сэтгэгдлийг нь сонсох, судлах, хэрэгтэй мэдээлэл, контентуудыг хүргэснээр дараа, дараагийн дахин худалдан авалтуудыг хийдэг төдийгүй бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний тухай мэдээ, мэдээллийг найз нөхдөдөө хүргэж, түгээж, зөвлөж байдаг брэнд эванжелистууд буюу танай байгууллагын үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгодог.
Эх Сурвалж: Dima.mn

Санал болгох

Сэтгэгдэл

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Tech-news.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Back to top button
error: Хамгаалагдсан !!