Смарт шийдэл

Чат бот гэж юу вэ?

Чатбот нь хэрэглэгчидтэй мессежний платформуудаар (Facebook Messenger, WhatsApp гэх мэт) дамжуулан харилцах зориулалттай автомат хариулагч, ухаалаг туслагч, программ хангамж юм. Хэрэглэгчтэй хэл яриа, зураг, текст, цэс ашиглан харилцаж, үйлчилнэ.
Чатбот нь хэрэглэгчдийн мессеж бичих хэрэглээн дээр тулгуурладаг.
Мессеж бичих бол ухаалаг утастай хүмүүсийн гол хэрэглээ. Тэгвэл үүн дээр тулгуурлан үйлчилгээ үзүүлэх нь хэрэглэгчдэд хүрэх хамгийн дөт зам юм. Мөн гар утсанд суусан ихэнх ашиглагддаг аппликэшн нь мессэнжэрүүд.
Хэрэглэгч чатботын санал болгох асуултуудаас сонгон мэдээлэл авах боломжтой. Мөн чатбот түлхүүр үгийн тусламжтайгаар өөр мессежүүдэд ч адил хариулт өгч чадна.
ЧАТБОТЫН ТӨРЛҮҮД
1. Voice /2222/,
2. Messenger
-Фейсбүүк
– Instagram chatbot
-Twitter direct message
– Website-д суурилсан автомат чат
ФЕЙСБҮҮК-Г ДЭМЖДЭГ ЧАТБОТ АППУУД
Фейсбүүкийн өөрийн мессеж дээр тохиргоо хийх боломжтой API буюу үндсэн алгоритм дээр нь ажиллах нэмэлт веб аппликэйшнүүд Монголд ашиглагдаж байгаа нь
1. Manychat/Төлбөртэй/
2. Chatfuel /Төлбөртэй/
3. Chatbot.mn
ЧАТБОТ АШИГЛАСНЫ ҮР АШИГ

Үйлчлүүлэгчиддээ анхаарал тавих

  • Үйлчлүүлэгч хэр их анхаарал халамжийг өөртөө авна төдий чинээ худалдан авах хүсэл нь нэмэгдэнэ.
  • Чатбот программ хэрэглэгчидийг бүртгэн, сегментчилж дараагийн шатны маркетингийн үйл ажиллагааг явуулах бааз бэлэн болгоно.

Жишээ нь: Шинэ бараа танилцуулж мессеж   илгээх. Сурталчилгаа, мэндчилгээ…гм

Админ эсвэл хариулт өгөх ажилтаны цаг завыг 87% иар бууруулдаг

  • Чатбот нь тодорхой асуултад тодорхой хариултыг өгдөг ба дараалсан олон мэдээллээс зайлсхийх боломж олгодог.
  • Таны хуудсанд ирсэн дахин давтагддаг асуултууд жишээ нь: цагийн хуваарь, байршил хаяг, нэгж бүтээгдэхүүний үнэ зэргийг таны өмнөөс шууд хариулах болно.

Хэрэглэгчдийг бүртгэн, тэдэнд мэдээлэл илгээж, хүссэн цагт нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хүргэх танай байгууллагын апликейшн шиг ажиллах болно.

Бүтээгдэхүүний захиалгыг хийж, цаг болон уулзалт товлож, хэрэглэгчдийн мэдээллийн сан бүрдүүлнэ.

ЧАТБОТ УГСРАХАД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА

Хэрэглэгчийн шаардлагыг тодорхойлох

  • Та харилцагчийн үйлчилгээний асуудлыг шийдэх гэж байгаа юу?
  • Үндсэн бараа бүтээгдэхүүнээ дэмжих үү?
  • Шинэ бүтээгдэхүүнээ танилцуулах уу?
  • Сурталчилгааг дэмжих нь таны зорилго уу?
  • Вебсайтынхаа хандалтыг өсгөх үү?

Шаардлагатай мэдээллүүдээ бэлд

  • Байгууллагын мэдээлэл
  • Бүтээгдэхүүний мэдээлэл
  • Зураг, бичлэг, текст гэх мэт контентийн стандарт

Зураглал гарга

Санал болгох

Сэтгэгдэл

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Tech-news.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Back to top button
error: Хамгаалагдсан !!